Udsigten fra hotelvinduet.

Ganske kort.

Den 7 Nov. havde Viggo og jeg valgt en tur til de Vestindiske øer.
Vi var meget spændte på hvad vi skulle se. Vi kendte godt programmet og havde læst en del om øerne, men det er jo aldrig det samme, som at være på stedet. - Vi må sige : " fantastisk"  Vi kunne bare godt havde brugt mere tid, tid til at gå mere i dybten.
Vi startede med at ankomme til Miami hvor vi havde en overnatning. Derfra gik det med et mindre fly til St. Thomas. Hotellet vi boede på lå næsten for enden af landingsbanen. Dog ud til vandet.
I St. Thomas fik vi " fortalt" og vist rundt i et herligt solskin.  - Fortet var dog stadig lukket på ubestemt tid. - Men ellers fik vi set det man nu skal se.
Dagen efter regnvejr - blev kørt rundt på øen - og fik set nogle fantastiske strande,  Annaberg hvor der er rester efter et stort sukker kogeri.
En sejltur til St. Jan hvor vejret heller ikke var noget at råbe hurra for, men vi fik da set en del af øen.
En dag alene i Chalotte Amalia, fik taget en del fotos, byen har en fantastisk atmosfære.
Næste stop St. Croix. - Vi kom dertil med vandflyver. Boede i byen Christiansted. Lige ud til havet. Her er livet mindre hektisk, alle de store skibe (Cruise) kan ikke komme ind her. Stemningen var næsten som at træde ind i kolonitiden.
Her kørte vi også rundt og så mange ting, også en tur til west-end for at se Frederiksted. Og de ting man nu skal se der.
Fra St. Croix gik turen til New York hvor vi havde en overnatning.  Der fik vi også en bustur rundt i byen, og ned til punkt O, (der hvor  tvillingtårnene har stået.) hvor de stadig er i gang med de nye bygninger der skal være der, i stedet for tvillingtårnene.